Välkommen 2012

Då har man börjat vänja sig vid att det är ett nytt år med nya möjligheter.
Dagis har rullat på i veckan och det har varit en lugn start. Onsdag och torsdag hämtade mormor mig på dagis och vi har haft det lungt och trevlig hemma med lek och bus. Torsdag efter dagis checkade jag in på Pensionat Mormor och gjorde min vanliga 12 timmar sömn där medan mamma och pappa fick sova ut hemma.
Fredag lunch hämtade mamma och pappa mig och sen rullade vi till Mölndal för 2 års kalas.
Tuva fyllde 2 år och det firade vi rejält och det var fullt hus.

Lördag var pappa iväg och spelade match så jag och mamma passade på att plocka ur granen, tvätta lite och mysa på hemmaplan innan pappa kom efter lunch. Eftermiddagen blev bara lugn.
Söndag var vi till bandyplanen och åkte skridskor och spelade bandy, åkte förbi havet en sväng medan eftermiddagen ängnades åt att städa hemmet.

Imorgon är det studiedag på dagis så mamma och pappa kör halvdag med mig. Återstår att se vad som står på schemat.

Kommer lite bilder i början av veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0