Titta bilder och Disney

Helgen blev så lugn och skön som vi tänkt oss. Under lördagen var vi en sväng på stan, köpte en jacka till mamma, lunchade på Jensen Buffhouse, sov vagnen på hemvägen men tyvärr blev det ingen lördagsmiddag med Mina och Alva pga. sjukdomar men vi mös hemma ändå med god mat och dryck. Pappa skruvade upp en tv i sovrummet och städade lite på kontoret.
Söndag tog mormor hand om mig när pappa och mamma grejade med båten. Mattis och Nicke var med pappa och tog upp hummertinorna för i år och vi summerar till 13 humrar totalt vilket så ses som mkt bra hummerår. Båten är nu inställd för vintern men ska snart ut igen, bara några månader kvar ;)

Blir mer och mer intresserad av disney. Chugginton, Jake och Piraterna, Händige Manny, Kosan Daisey, Rory racerbil med flera går varm hemma så det är inte bara titta bilder i telefonen som gäller längre.

Nu blir det full fart på dagis i veckan medan mamma och pappa jobbar på.
Onsdag är det dagismöte så då kommer mormor förbi och leker lite med mig :)


Sista turen med båten för i år


Tidig morgon vid hamnen - underbar bild :)


4 fina humrar


Myser med Albin


Tuva och jag krattar löv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0