Trehjuling

Veckan har rullat på och vilket underbart väder vi haft.
Fredag fick jag en överraskning av mamma och pappa när jag kom hem från dagis och gissa om jag blev glad.
En Trehjuling som genast provades. Bilderna säger allt.

Lördag var vi ute och shoppade lite innan mamma lämnade mig på Pensionat Mormor, vi har haft kanontrevligt.. Mamma och pappa skulle på 40-års kalas hos Katarina.

Söndag och varmaste dagen i år?
Självklart blev det en tur med båten under eftermiddagen innan vi stannade till på Maxi för att handla lite, köpepizza och sen lite bus och bad innan sängen ropade efter mig.

Imorgon åker mamma och jag till Österrike en vecka medan pappa åker på en kortare fiskeresa.
Väl mött om en vecka.

Kramar Mio


Premiärturen


Så nöjd


Kapten Mio


Bus i sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0