TOTO

Förstår inte var tiden tar vägen och verkligen dags att uppdatera bloggen lite.
Jag har fått mina egna hästar :)
Eller.. nja, inte levande men ack så mysiga, kolla bara bilderna nedan. Pappa har varit i Malmö och Eskilstuna sista två helgerna då BE startat på V75 och de har slutat med två 3:e platser och matchningen går enligt planen även om oturen grinar oss i ansiktet för i helgen skulle hon helt enkelt ha vunnit men vi tar nya tag. Nästa start blir 14:e April på Örebro.

Mamma har jobbat på som vanligt och jag har spenderat lite mer tid med henne eftersom pappa varit på resande fot lite. Vi har varit ute en del eftersom våren kommit till Göteborg (i alla fall några dagar) och lekparkerna börjar torka upp och de är massa bus varje gång. Har lekt med Mina och Alva, promenerat på stan, varit på pensionat mormor en natt då mamma hade date med tjejvännerna, badat badkar, lagat mat och hjälp mamma städa lite.

Annars är det dagis som gäller och livet leker för fullt. Ska försöka ta lite mer bilder framöver, har varit dålig på att använda kameran på slutet.

Kram Mio



Toto


Åker spårvagn med pappa


Var är båten pappa ?
Isen är ju borta....


BE vid starten på Jägers



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0