Grattis Mamma

Helgen var lyckad och gästerna var nöjda med melodifestival middagen som pappa lagade. Jag lekte med Lilla V och hade jättetrevligt innan det var dags att sova. Söndagen spenderade vi ute på stan, kollade lite affärer, tog en fika på Condeco och jag fick en stor kanelbulle :)

Veckan har rullat på som vanligt förutom torsdag då mamma fyllde år. GRATTIS MAMMA :-)
Jag hade köpt ett par svart skor som blev väldigt uppskattade, av pappa fick mamma en skjorta och en tröja.
Mormor, Anders, Gammelmormor och Arne kom förbi på kvällen och det blev lite smörgåstårta och födelsedagstårta. Livet rullar på och snart är det helg.

BE startar på Jägersro imorgon och pappa kommer åka ner till Malmö. Jag och mamma tar säkert en sväng på stan och hittar på lite bus påvägen.

Kram Mio



Mamma provar nya kläderna



Kollar vad mamma får i present


Moussssssssig tårta....


Fika på Condeco


Sötnosen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0