Uppdatering 2 års-dagen

Då var pappa hemma igen efter 6 dagar på Malta och han verkar ha haft det gött och nu får jag hjälp med att ladda upp lite bilder :)

2 års-dagen blev en kanondag med glass och mys på dagis. Väl hemma kom Mormor och Anders med paket innehållade lite kläder, Gammelmormor var oxå med på dessa. Av Mina och Alva fick jag en kickboard och av faddrarna Helena, Klas och lille Albin fick jag en bil och en sköldpadda.
Mamma och pappa hade köpt lite blandade leksaker, kläder och det var en kanonkväll hemma med tårta, ballonger, mys och bus.

Lördag var vi och hälsade på gammelmormor innan vi tog en fika hos Monica och Filip. Kvällen avslutades med middag hos Palle, Karin och Lilla V :)
Söndag blev en lugn dag med lite biltvätt och lite nödvändig shopping på Ica Maxi.

Veckan har rullat på som vanligt. Pappa och jag har haft myskväll med lite god middag och badat badkar, busat och myst medan mamma varit i 08-land med jobbet.

Nedan lite underbara bilder från sista tiden. Kram Mio


Provsmakar pappas kaksmet


Måste finnas lite till där nere :=)


Nu ska det bakas bullar


Hav med ballonger


Presentöppning


Stort paker från Mina och Alva


Brandbilar :)


Min tårta


Så nöjd :)


Myser med Albin


Klas, Helena och Albin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0