2 ÅR

Fredag 10 Juni och idag är det 2 år sedan jag föddes. Klockan 23.33 kom jag till världen och vilka underbara 2 år det har varit. Jag har världens bästa föräldrar som tar hand om mig.
Får se vilka som kommer och firar med mig efter dagis idag.

Veckan har rullat på. Måndagen bakade vi och tvättade innan mamma och jag åkte till Maria och hälsade på. Jag fick åka fyrhjuling, hoppa studsmatta, busa med hundarna...... :)
Tisdag åkte pappa till Malta med jobbet och kommer hem först på söndag så det blir en go mamma vecka.
Veckan har rullat på. Vi var på stan en sväng i onsdags och passade på att äta middag på Olery´s och jag gillade verkligen försnacksen - Popcorn!
Torsdag var det aktivitetsdag på dagis och trots regnet kom det jättemånga föräldrar och tittade på oss när vi sjöng och busade.
Idag blir det som sagt lite födelsedagskalas hemma.

Kommer lite goa bilder från veckan när pappa kommer hem och kan hjälpa mig ladda upp dem.
Håll till godo med denna så länge när jag var nyfödd :)

Kram Mio






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0