Utflykter del 2

Torsdag blev en ganska lugn dag hemma och lite lek och mys efter tre tuffa dagar med utflykter.
På kvällen kom mormor och passade mig medan mamma och pappa åkte till Hönö och åt en god middag och kollade på Snowstorn som spelade.

Fredag var det tvättdag och jag hjälpte till som vanligt :)
Pappa och jag tog en tur till fiskebutiken, pappa köpte en ny flugrulle medan jag spanade in allt som fanns och det slutade med en Jiggfisk för min del.
Förbi fiskbilen och köpa lite skaldjur till kvällen innan vi mest tog det lungt på eftermiddagen och kvällen.

Lördag packade vi och åkte upp till Lysekil för att hälsa på Ann och Pierre. En god promenad, lunch och sen somnade jag gött på vägen tillbaka. Kvällen grillade vi och dagen blev kanon. Söndag regnade det men pappa och Pierre grävde upp halva trädgården ändå för pappa ska lägga plattor och småsten där när väl markarbetet är klart.
På hemväg från Lysekil hälsade vi på Classe och Katrin och det bjöds på fika. Kaffe och bananasplitt :)
Väl hemma blev det ett kvällsbad innan sängen väntade. En underbar vecka är till ända!!


Frukost och läsa tidningen


Älskade mamma på Hönö


Snowstorm Live på Hönö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0