Semestervecka nr 2

Veckan har spenderats i Göteborg och havet ett par dagar.
Vädret har varit okey, inte megavarmt men det har i alla fall gått att vara ute.
Vi har varit ute med båten och badat, grillat, ätit glass och myst med goda vänner.
Helena, Nicke och Tuva spenderade en natt på Styrsö och vi hälsade på för middag på ön.
Madde, Jacob och vovven Tårtan var oxå med. Jättekul att träffa er igen och jag passade på att ta en promenad med Tårtan :)
Klas, Helena och Albin följde med ut dagen efter när vi mötte upp nattgästerna från Styrsö på grill och mysdag till havs. Klas och pappa åkte wakeboard å båda lär nog har ont i kroppen imorn :)
Jag har varit på bushuset med Tuva och det var full fart så länge vi orkade (2 timmar). Klättra, bollhavet, ruschkana, stutsmatta, disco och stooora motorcykeln var några av favoriterna.
Vi har oxå hunnit med en fika hos gammelmormor och Arne som oxå följde med pappa ut på årets första makrillfiske trots att det blåste kraftig nordanvind men det blev ett 20-tal firrar med hem.
Pappa och jag har haft en storstädning hemma, tvättat och grejat lite medan mamma har varit på Pia´s möhippa i Varberg. Lördag packade vi väskorna och åkte norrut till farmor och farfar, ska stanna i Värmland i 2 veckor nu.
Ojjjjjjjj va kul jag !!!!

Återkommer med lite rapporter och bilder inom kort. / Kram Mio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0