Mammavecka

Pappa åkte till Alpera i lördags morse så jag har varit själv med mamma en hel veckan men ojjjjj vad mysigt vi har haft det.
Söndag var vi till Lerum och hälsade på Maria, barnen och hundarna och jag hade jättekul men det slutade med att jag satt mer på golvet då de sprang över mig ett antal gånger men jag gillar dem ändå.

Måndag var det dagis som vanligt men mamma har lämnat mig lite tidigare än normalt denna vecka.
Jag har ätit frukost på dagis hela veckan men det har gått bra, jag gillar livet och jag vet ju att det bara är tillfälligt så jag har varit en snäll kille. Kvällarna har vi mest myst hemma och mormor har oxå varit här då mamma tränat några kvällar.
Vi har varit på stan och köpt en hjälm då hela lekplatsen på dagis liknar mer en isbana än en sandlåda men det smälter snart bort.
Torsdag blev en lite konstigare dag då jag inte mådde helt bra, jag ville inte äta eller sova så mamma kom och hämtade mig efter lunch och det blev ett besök hos doktorn och på kvällen hade jag 39.1 i feber men fredag morgon var allt som vanligt igen så undrar vad det var jag hade.......
Fredag blev således en lekdag med Mina och Alva som var lediga från sin avdelning och gissa om denna dagen gick fort. Vi hade supertrevligt ihop och dagen bara försvann.

Lördag kom pappa hem från Bad Gastein och vi hämtade han på flyget innan vi skulle på 2-års kalas.
Mina och Alva fyllde 2 år och självklart vi där och gratulerade.
Kvällen och natten tillbringade jag hos mormor då mamma var ute med tjejerna och pappa hade en del jobb att göra.
Söndag och vi har varit på Maxi och handlat, kollat bandy och handboll på tv, tagit et kvällsbad och ätit en flaska välling. Imorgon är det tillbaka till ordinarie rutiner med dagis, bus och stök.......

Kram Mio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0