Sköna dagar

Blev en mysdag med mormor i lördags då mamma och pappa åkte till Kalmar för att kolla när BE startade i V75 men en galopp efter 50 meter förstörde dagen helt och Kihlström körde ut henne på stallbacken efter ett varv. Surt!
Men vi tar nya tag på Åby kommande söndag då hon startar V65 och då ska jag följa med och heja fram henne.

Vi hälsade på gammelmormor under dagen och tog en skön promenad innan vi gick hem till oss.
Jag sov gott när mamma och pappa kom hem.....

Söndag var vi till Maxi och handlade och jag fick åka kundvagns bilen och sen när vi var klara blev det premiär i stora nya bilen vid entren, gissa om jag var nöjd.
På eftermiddagen lekte vi med Mina och Alva och käkade middag ihop, Annie hade lagat en god lasagne, ett bad med tjejerna innan vi gick hemåt och jag somnade gött på kvällen.

Måndag/tisdag och full rulle på dagis igen, mamma och pappa kom och hälsade på tisdag eftermiddag då det var öppet hus fika och vi lekte en stund innan vi gick hem. Vi packade lite på kvällen för jag och pappa ska åka till farmor och farfar onsdag lunch. Ska bli kul att träffa dem igen, var ett tag sedan sist.

Kommer med en lägesrapport i slutet av veckan. Kramar



Kundvagnsbilen på Maxi


Snacka om nöjd kille


Hoppas en aldrig stannar....


Lejon på dagis


Så sööööt


BE innan första V75 starten



Kommentarer
Postat av: Kongsbergsbrudarna

Vilken underbar dräkt på dagis! =) Lova står här brevid och säger "Lova också, Lova också!"



Skickar en stor varm kram till er alla 3

/Maria, Lova och Linn

2011-02-23 @ 12:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0