Mr Trötter

Veckodagarna bara försvinner när det är dagis från 08,45 till 16,30. Middag när vi kommer hem och sen mest bara lite mys, lek och bad på schemat så det finns inte så mkt att annat skriva hem om. Längtar till våren och ljusare tider.
Vi har dragit på oss lite virus och helgen blev väldigt lugn med lite promenad, hemmabus och mest allmänt lungt och stilla.
Måndag åkte jag på en ögoninflamation och har varit hemma tisdag/onsdag och blir hemma även imorgon torsdag.
Mamma åker till jobbet tidigt och pappa jag har varit och handlat på Maxi båda dagarna och vi har åkt spårvagn då mamma har bilen men lika nöjd är jag för det. Eftermiddagarna har varit lugna med mamma.
Idag var på Allum och kollade lite, mamma köpte ett par skor till jobbet.
Illa nog så sover jag inte helt bra på nätterna då hostan är jobbig och det stör mamma och pappa rätt bra så det är en lite sliten familj för stunden.

Nu ska vi laga middag och mysa lite...

Kram Mio

PS: Ska försöka ladda upp lite bilder framåt helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0