Äntligen frisk

Tapaskvällen med föräldragruppen blev lyckad och var jättekul att träffa alla igen och busa lite.
Natten tog dock en vändning när jag vaknade med 40 graders feber och det blev till att gå ner till sjukan på lördag morgon där det konstaterades att jag återigen hade dubbelsidig öroninflammation så det blev en ny kur med pencelin. Bläää....
Febern försvann dock natten till söndag och orkade faktiskt träffa Mina och Alva en stund på dagen och vi åt middag hos oss på eftermiddagen.

I veckan har det varit fullt tryck som vanligt. Måndag var det alla hjärtans dag och jag fick en HH jacka av pappa och ett bamsepussel av mamma.
Annars är det dagis, hem och äta middag och mysa med mamma och pappa som gäller. Badat badkar, lekt med nya pusslet och bara njutit av livet och äntligen är jag frisk.

Fredag nu och jag har checkat in på "Pensionat Mormor". Mamma och pappa åker till Kalmar tidigt imorgon bitti då BE startar på V75 och jag är inte sugen på att sitta i en bil hela dagen, är trots allt 70 mil T&R.
Vi håller tummarna att hon sköter sig för då är segerchansen god.

Kram Mio



Hittade en kjol på dagis :)


Middag med paket på alla hjärtans dag


Spanar in pappas fiskegrejer


BE när hon vann på Jägers - Repris imorgon på V75 ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0