2½ år - Bröllop - Lucia

Helgen blev inte riktigt som vi tänkt oss utan den blev faktiskt till det bättre.
Jag började Lördagen med att fira 2½ års dag med att baka lussekatter med mamma som planerat och sen blev det lite god lunch innan vi åkte till Lindome och Mille´s dop men det blev mer än ett dop. Karin och Oleg kom ut i bröllopsklädsel till allas förvåning utom mamma som haft misstankar om detta sedan inbjudan kom och det blev en riktigt trevlig och mysig tillställning. Vi drog oss hemåt framåt kvällskvisten efter en helt fantastisk dag.

Söndag och sovmorgon, god frukost sen iväg till badhuset för ett par timmar lek och bus. Pappa och jag åkte ruschkana för glatta livet och det var en trött kille som hade lite svårt att somna till lunch.
Pappa rullade iväg till bandyn själv på eftermiddagen medan mamma och jag myste och tvättade lite hemma.
Pappa nattade mig på kvällen efter 1 timmes inte vilja sova, antar att det har med den underbara helgen att göra.

Måndag tränade vi på luciasångerna och tisdag var det upp till bevis. Mamma och pappa kom till eftermiddagens lussefirande på dagis och vi hade jättemysigt. Lite handla på Maxi, laga mat innan en trött kille däckade i sängen.

Nedan lite goa bilder från helgen.


Tomtenisse påväg till dagis


Theo och jag väntar på lussefika


Bakar lussekatter med mamma


Kan själv :)


Hjälper pappa grava lax


Klart - Nu ska den ligga till sig 4-5 dagar innan den är klar att äta


Dop och Bröllop i ett - Jättegrattis till hela familjen


Underbar tårta bakad av bruden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0