Julsånger

Snart är det lucia och vi tränar för fullt på julsånger och jag går runt och nynnar på dem hemma oxå, till mammas stora förtjusning. Hostan har kommit tillbaka lite men det går mkt förkylningar på dagis just nu så bara hoppas jag klarar mig. Vi julpysslar och idag står det "baka pepparkakor" på att göra listan.
Återbesöket hos doctor Mac blev lyckat och mina öron ser fina ut och all vätska är borta så forhoppningsvis förblir det så.

Helgen som gick tog jagin på pensionat mormor igen då mamma och pappa var på glöggkväll/inflyttningsfest hos Helena och Klas. Söndag mötte jag upp mamma och pappa lagom till en brunsch på Texas Longhorn innan vi rullade till Mölndal för att dricka lite mer glögg, äta pepparkakor och mysa med Tuva, Helena och Nicke.
Tyvärr försvinner veckodagarna då det är mörkt när vi går hem från dagis vid 16,30 och det blir mest lite matlagning, lek och mys hemma innan sängen väntar på mig.

Till helgen blir det lussekatt bakning, dop, åka skridskor på bandyplanen och lite annat smått och gott.


Bakar pizza med pappa


Hemgravad lax är nya frukostfavoriten


Alltid på språng



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0