God Jul :)

Veckan har rullat på och nu är jag ledig från dagis till efter nyår.
Under veckan har vi gjort några inköp av julklappar, åkt skridskor på bandyplanen, hälsat på Albin med familj, fixat och donat lite hemma och jag väntar mest på julafton.

24/12 - Dagen D jag länge väntat på och till slut kom den.
Förmiddagen blev lugn hemma innan vi åkte till Rävlanda för att fira jul med mammas släkt. Mat, tomten kom, julklappar och massa mys blev det innan vi rullade till gammel mormor för ännu mer julfirande, paketöppning med mormor, Anders, Birgitta, vovven Ceasar och jag tror jag fått allt jag önskat mig och lite till :)

Iphone, bärbar dvd, dvd med skärmar till bilen, filmer, en spis, pärla, deg, gammal bil som även kan användas till spargris, kläder och lite mer kläder, längdbräda, lastbils trailer med racerbilar, sopbil, gossedjur, traktor och gud vet vad mer det blev....

Nu är det dags för världens tröttaste och gladaste kille att ta kvällen. Imorn åker vi till farmor och farfar.


Tomten kom med paket


Önskar det var julafton varje dag


Jag och paketen samlade


Nyduschad


Bandyträning


Kan själv


Cornelia gjorde mig sällskap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0