Underbar minisemester

Pappa brukar ha resfeber men tror jag slog rekord i fredags när vi skulle åka till Grebbestad och Saltvik.
05.05 slog jag upp ögonen och ville inte somna om. Morgonbus och sedan frukost innan vi åkte till Maxi och handlade, packade bilen och sen åt vi lunch på Basement Thai och jag gillade vårrullarna, friterade räkorna och majs extra mkt.
Vi hämtade båten hos Nicke och Helena innan vi rullade norrut. Farmor och Farfar var redan installerade när vi anlände.
Helgen på campingen har varit underbar, fint väder och mkt lek utomhus. Träffade Zion som jag busade med fredag och lördag och hoppas vi ses framöver igen. Pappa och Jocke pratade gamla minnen och tog ett par kalla ihop.
Jocke´s fru Elin var jättetrevlig och lycka till med tillökningen i Juli.

Pappa och farfar provade lite fiske utan lycka men blir mer när mamma och jag åker hemåt.
Efter lunch på söndag rullade mamma och jag ner till Gbg igen. Lite inhandling på Maxi innan det blev ett kvällsbad hemma och mys innan sängen lockade.

Imorgon åker mamma till Malmö så mormor kommer och hämtar mig efter dagis och så får vi se vad vi hittar på...
Mamma kommer hem igen på Tisdag medan pappa blir borta till Söndag.

Nedan en massa goa bilder från helgen.  Kram Mio


Thaibuffen var nam-nam


Äntligen i båten


Zion och jag äter mellanmål - Päron


Cool gunga


Lekparken på campingen....


...testades grundligt....


... och gungan vann till slut igen.....


Hälsar på toto i Långeby


Nya favoritplatsen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0