Självständig :)

Söndagen blev lugn med bilfärd tillbaka på Göteborg på eftermiddagen. Vi stannade och handlande på Maxi innan vi begav oss hemåt.
Mamma lämnade mig på frukost på måndag och åkte sedan till Malmö på jobb. Mormor hämtade mig på dagis och vi hade en bra kväll ihop.
Tisdag blev en konstig morgon då jag vaknade som vanligt vid 06.00, lekte en stund men sen somnade jag om och vaknar 08.40!!
Ingen frukost på dagis idag inte och mormor kom sent till jobbet men det löste sig.

Veckan har annars rullat på. Mamma och jag har varit några svängar på stan och myst runt i de goa vädret.
Jag har varit på Mc Donalds och ätit Happy Meal för första gången och det var populärt.
Lördag var det V75 på Åby och mamma och jag satt i resturangen och tittade på Toto.
Söndag morgon lämnde mamma mig hos mormor innan hon åkte till Grebbestad och hämtade pappa och båten tihi.
Pappa var nöjd med semesterveckan. 150-160 plattfiskar blev resultatet av 5 nätters nätfiske så nu finns det lite goa filéér i frysen men havsöringen och laxen uteblev.
Båten ligger nu i Björla hamnen och jag ser verkligen fram emot sommaren.

Måndag och dagis igen, pappa och jag hade en myseftermiddag ihop och vi lekte med Mina och Alva innan det blev hem och nana kudden.
Påskveckan rullar på som vanligt och på torsdag rullar vi norrut för att fira påsken i Filipstad och heja fram BE som startar i Diamantstoet på Färjestad på långfredagen.



Nya vagnen och jag har valt kläderna själv


Redo för dagis 07,06.. Stövlar, jacka, mössa och PYJAMAS :)


Mitt första Happy Meal på Mc Donalds


Steker på Hard Rock Cafeés uteservering


Havet visar upp sin bästa sida


Äntligen ligger båten Tihi där hon ska :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0