Grebbestad - Saltvik

En glad och morgonpigg Mio sätter fart på familjen tidigt nu mer. Jag vaknar allt mellan 05.30 och 06.30 men oftast tidigt, mamma och pappa är väl inte allt för nöjda men de får gilla läget :)

Dagislivet rullar på och jag stortrivs. Vi hittar på nya grejer hela tiden och riktigt skönt att värmen kommit och vi är ute mycket mer än i kalla, blöta senvintern....
Blivit lite bus efter dagis och lekparkerna är riktigt trevliga nu och vi stannar gärna till efter dagis.
Pappa har haft mycket på jobbet inför uppstarten av fotbollen men hunnit med att göra klar båten och nu är vi på semester i Grebbestad.
Farmor och Farfar har kommit ner från Filipstad och mamma och jag stannar i helgen innan det bär av ner till Gbg igen på söndag. Pappa, Farfar och Farmor stannar en vecka till och fiskar så räknar med massa blubb, blubb när pappa kommer hem nästa helg. Skitfiske på er ;p

Nedan några bilder från veckan. Kommer mer efter helgens tripp.


Röjt sängen så jag kan hoppa och busa lite


Flytvästen passar bättre i år


Bygger duplo hos Mina och Alva


Båten Tihi längtar till havet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0