En Glad Påsk....

Skärtorsdagen rullade vi norrut till Filipstad för att fira påsk och vilket underbart väder vi hade på resan.
Torsdagen blev lugn med lite mat, mys och bad innan det var dags att sova.
Fredag åkte vi till Karlstad för att heja fram BE i Diamantstoet på Färjestadstravet men hon galopperade bort sig efter 500 meter men vi hade en trevlig dag ändå. Innan travet var vi på Bergvik och jag provade lite skor men hittade inga nya den här gången.

Lördag var det påsklunch med familjen och gammelfarmor, lunchsovning och sedan en sväng till sommarstugan och underbart väder, jag lavde livet ett par timmar innan det var dags att återvända hemåt.
Söndag var vi oxå i stugan och jag hjälpte mamma, pappa och farmor att göra i ordning landet. Kratta mossa, löv och kvistar, gräva lite i jorden och spavända landet med pappa, men vi hann även med lite bus "såklart".

Måndag förmiddag hälsade vi på familjen Koitti på lite fika och Dullum var hemma med Alfons oxå.
En glass i solen smakar aldrig fel :)
Lunch hos farmor och farfar innan det var dags att återvända hem till Göteborg. Tiden går fort när man har kul.
Tisdag och dags för dagis igen och full rulle, mamma och jag var och handlade efter dagis medan pappa skötte tvätten.

Imorn ska mormor komma förbi och pappa åker till Stockholm på lite möten och jobb så vi ses på fredag.

Nedan lite bilder från helgen, kommer mer när jag fått ladda ur kameran.


Pinnglass efter maten


Banankaka hos farmor och farfar


Börjat smaka lite smaksatta drycker men fortfarande fundersam


BE i boxen innan start


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0