Underbara höstdagar

Jag skrev förra veckan att det skulle bli bra väder och jag planerade utomhusbus och det var det gott om.
Vädret var i det hela riktigt bra och jag har varit ute så mycket jag kunnat.
Livet på dagis rullar vidare och jag trivs mer än nånsin. Pappa lämnar mig, säger hej då och jag springer iväg direkt och hittar på lite bus och leker med leksakerna och mina goa kompisar.
Mamma hämtar mig efter sovningen vid 14 och två dagar ville jag verkligen inte gå hem.....

Annars har jag lekt lite med Mina och Alva, tagit lite sköna promenader, mormor var här en sväng och hälsade på i veckan.
I helgen hade vi lite middag hemma hos oss. Klas och Helena. Palle, Karin och Lilla V trivdes bra och pappa hade lagat en kanongod 3-rätters middag. Jag fick smaka lite mer på tårtan på söndagen och gissa om den gick ner :)
Söndag gjorde jag min längsta sovning sedan jag var bebis, vaknade 08,20. Sen blev det en slappardag med hemmamys och en skön eftermiddagspromenad.

Förkylningen och hostan har mer eller mindre släppt så hoppas jag får bara helt friskt ett tag nu.
Dagis hägrar, middag hos morfar på tisdag och eftersom vädret är kanon just nu och de har lovat bra väder hela veckan blir det säkert några besök i lekparkerna oxå. Någon som vill med ??

Kram Mio

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej på Er!

Underbara bilder på bloggen!

Ser att ni kommit in i vardan och att Mio verkar trivas på Föris! Det är toppen och gör mycket att kunna "släppa" en tid!Sköt om Er och Kram från Jutis! Madde o Uffe

2010-09-28 @ 22:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0