Hösten är här

Återigen - Oj vad tiden går och ännu en vecka att lägga till det föreflutna.

Hösten har verkligen anlänt på allvar med regn och rusk och då är de tur att man har underbara kompisar att umgås med.
Dagis livet rullar vidare och det är verkligen supertrevligt. Jag klagar inte direkt när dagen innehåller många timmars bus med massa nya kompisar. Eftersom vädret varit så dåligt har det blivit rätt mkt tid inomhus men regnkläderna är testade på allvar och de fyller sin funktion även om man måste bada efteråt men jag klagar inte.
Jag har varit och ätit middag hos gammelmormor, hälsat på båten, handlat på Ica Maxi, städat lägenheten, fikat och ätit middag med Mina och Alva, badat badkar åtskilliga gånger och levt rövare som bara jag kan.
Helgen har jag spenderat med Mina och Alva och jag passar på att umgås så ofta jag kan med dem.
Sötare och mysigare tjejkompisar får man leta efter och tur att vi bor så nära varandra.

Imorn sägs det bli bättre väder så jag skriver upp "Utomhusbus på schemat". 

Kram Mio


På promenad med Alva


Sötare trio får man leta efter


Mamma har spökat ut mig


Fina fisken


Isbjörnen och jag äter middag ihop hos gammelmormor


Pappas syster har fångat en 18 kilos torsk i Norge, Uffes vägde bara 16 kilo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0