Fullt upp...

Helt ofattbart vad en vecka går fort när man har kul. Beklagar att jag inte skrev något i slutet av förra veckan men hela familjen har verkligen haft fullt upp.

Veckan på dagis har varit superbra och jag har lekt, busat, ätit, sovit och levt livet på alla sätt och vis.
Jag trivs kanon helt enkelt.

Helgen var en riktigt partyhelg.
Jag har träffat mina nya tvillingkompisar Mina och Alva på lekplatsen och i fredags var vi bjudna hem till dom på EM kval boll. Blev en pizza och lite vin för mamma och pappa medan jag sov gött i vagnen.

Lördag var vi och kollade på en ny diskmaskin då gamlingen hemma slutat fungera.
Eftermiddagen och kvällen spenderade jag lekandes med Tuva. Mamma och pappa åt skaldjur ihop med Nicke och Helena och lite spel på det och kvällen var i hamn. Supertrevligt.

Söndag hämtades den nya diskmaskinen och sen var mormor och passade mig då mamma och pappa var på bio och såg Salt och sen åt de en middag ute, kul att de får lite egen tid och jag trivs jättebra med mormor så inga problem.

Måndag-Tisdag har rullat på som vanligt men idag onsdag slutade dagen med första besöket på Drottning Silvias Barnakut för mig. Mådde jättebra på morgonen men under dagen blev jag sämre och efter lunchen ville jag inte alls vara med så mamma och pappa körde in mig till akuten och efter lite provtagningar, träffade ett par doktorer osv. så visade det sig att det var en dubbelsidig öroninflammation så nu blir det pencelin i fem dagar och sen ska jag förhoppningsvis vara fullt okey igen. Således inget dagis torsdag-fredag så blir att vara hemma och ta det lite lugnare.

Skriver under helgen och berättar läget....... Ska även försöka ladda upp lite mer goa bilder.....



Första besöket på barnaktuen på Drottnings Silvias


Kör stor traktor - Snacka om nöjd


Kollar på Babblarna med Tuva och Helena


Rida, Rida Ranka - Kossan hette ......


Charmtroll nummer 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0