Dagis = Superkul

Hälsade på morfar i veckan som bjöd på god middag och morotskaka till efterrätt.
Lekt med Mina och Alva en sväng och var där på middag i fredags.
Annars har dagarna återigen försvunnit. Jag längtar till dagis så jag kan leka med kompisarna och i veckan hade vi besök av en stor lastbil och grävmaskin på gården som fixade till våran lekpark :)
Torsdag var Felicia och hälsa på och pappa var "barnvakt" åt oss på eftermiddagen då mamma jobbade bokslut och Felicias föräldrar inte fick ihop schemat riktigt men vi hade jättekul ihop som vanligt.
Lördag var vi till morfar på förmiddagen och hjälpte han lite inför flytten till Fillipinerna, chatade med Jazz på nätet som hälsade från andra sidan jordklotet :)
På eftermiddagen kom Mikael och Katarina på middag och jag lekte med Theo och Vincent fram tills jag slockade vid 20 tiden, som vanligt :)
Söndag och en lugn dag hemma, pappa och jag ska ta en promenad på stan i eftermiddag innan det blir Djurgården - AIK på Tv...

Lite sköna bilder nedan. Kram Mio


Bakar kakor för fulla muggar...


Älskar att gunga....


Inspekterar pappas makrill


Sushi ??


Mellanmål hos morfar, Päron


Solnedgång långt ute till havs


19.34 Onsdag kväll... helt underbar bild





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0