Höstvirus

Snart två veckor har gått sedan jag skrev något senast och jag har varit sjuk två gånger om under denna tiden med feber, hosta, förkylning, snorig, rinnande ögon och *** vet allt vad jag haft så har varit hemma från dagis rätt mycket men det har gått bra då mamma och pappa turats om att ha hand om mig även om pappa dragit ett större lass då mamam haft mkt på jobbet, men pappa och Andreas var iväg och fiskade regnbåge en dag och det blev stycken fina på dryga kilot så lite kompensation :=)

Har under tiden jag varit frisk gjort lite nya bus och har hunnit med att vara med mamma och Helena till stallet två gånger och jag har fått rida häst båda gångerna. Har lekt med Mina och Alva men de är oxå sjuka nu så det är något som går på vårat dagis område. Vi har hälsat och på Pia och Dahniel som fått tillökning och Julia var jättesöt.
Varit med pappa till fiskebutiken och köpt lite prylar, rökt fisk och hittat på en massa hyss, badat badkar ett antal gånger, tagit ett par sköna promenader och mycket, mycket mer,,,,,,

Imorgon är det studiedag på dagis så innebär att jag är ledig. Pappa och jag ska åka till Halmstad då Be Delicious går ut igen efter skada och hoppas hon sköter sig. Spring toto, spring.....


Rider ponny


Duktig kille


I lekparken med Mina och Alva


2 fina regnbågar på dryga kilot


Hälsar på Maria´s nya vovve - Akilles


Fick en puss av vovven


Sitter på pottan - Gjorde första bajsen på potta 31/10


Röjer i skostället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0