Höstlugn i Filipstad

Ytterligare en vecka har rullat på och jag har varit på dagis som vanligt i veckan. Vi har tagit första dagisfotot och tycker det är bra jobbat att få 18 ungar att sitta still och kolla in i kameran - Samtidigt !  :)
Annars har jag varit ute på ett par promenader, lekt i parken, varit på stan med Mina och Alva och njutit av det vackra höstvädret. Fredag tog jag ledigt från dagis under eftermiddagen och vi satte oss i bilen och åkte upp till farmor och farfar. Har kopplat av ett par dagar på landet i Filipstad. Pappa och mamma var på 40-års fest på lördagen så jag tillbringade dagen med farmor och farfar samt att mamma och pappa fick första natten utan mig, men jag sov jättebra och har haft det kanonkul. Skönt med lite miljöombyte...
Söndagen åkte vi till stugan och myste runt en stund, fikade och åkte lite båt. Pappa la ut ett par nät som vi ska tillbaka och kolla imorgon och förhoppningsvis finns det några fina fiskar i näten.

Berättar mer snart...



På promenad på landet


Fikadags


Kapten Mio


Vilostund





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0