Vinter ?

Första snön har kommit men den försvann lika fort, ja det är så det funkar i Göteborg :)
Händelserik vecka där jag tyvärr inte hunnit skriva så mkt som jag tänkt.
Dagislivet leker och det händer hela tiden nya saker.
Vi har tagit upp och packat in båten för vintern men pappa var iväg och fiskade en dag i veckan trots att det var minus på termometern, denna gången blev det ingen fisk så jag får ta någon i frysen istället.
Jag har lekt med Mina och Alva, tagit ett par underbara promenader, varit på Ikea och handlat med mamma, badat en massa badkar, varit hos mormor en eftermiddag och i söndags startade BE på Åby och vi var självklart där. Denna gången slutade hon 5:a efter en massa strul på i loppet. Nästa start blir Jägersro på Tisdag.
Ska vi åka dit pappa??
Jag har åkt på en lite lättare ögoninflamation och så är hemma från dagis torsdag/fredag och ser hur det utvecklar sig. Hoppas det inte är för allvarligt.


3 busfrön


Rider snigel istället för toto


Underbar höstbild


Muffins = MUMS!!



Håller hårt i BE



Kvällspussel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0