17 månader

Onsdag 10 November och jag blir 17 månader. Oj vad tiden går fort.
Veckan som gott har varit kul och vi har hittat på massa grejer.
40 års kalas, bytt till vinterdäck, lekt med Mina och Alva, busat på dagis, hälsat på båten som såg lite frusen ut så hög att tid att ta upp den snart. Mormor har haft hand om mig två halvdagar då mamma och pappa gjort ett ryck inför vintern. Pappa och Andreas var och fiskade i Baltak i torsdag och han kom hem med en fin regnbåge på 1.2kg som blev söndags middag och gissa om jag tyckte det var gott. Hoppas en snar repris :)

Annars lever livet, jag är frisk och peppar, peppar ta i trä så hoppas jag förbli det ett tag nu. Imorn är det dags för dagis igen och sen ska jag leka med Mina och Alva.

Lovar att ladda upp lite bilder inom kort. Kram Mio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0