Vårstädning

Hegen blev bra med okey väder.
Lördag var vi till Daniel och Sara på dagen och jag fick leka med Jennifer en stund, vi fikade, sov middag och myste. Kvällen blev hemma med lite mys och go middag.

Söndag hade mamma och pappa vårstädning hemma så jag var hos Mormor hela dagen, det underlättade att jag inte var hemma sa de.. och jag instämmerch. jag hade nog mest varit i vägen och jag och Mormor hade en trevlig dag ihop.

Veckan har startat rätt lungt med lite fika med föräldra gruppens mammor och bebisar, ett par shoppingrundor på stan och massa bus hemma. Jag älskar min nya Brio kärra och vi tar många promenader i lägenheten. Jag ska fortsatt stå överallt och det är full fart när jag är vaken... Det går fort nu och mer händer det framöver..

Nu är det dags att sova natten, skriver snart igen.  Kramar Mio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0