Sjukstuga

Veckan blev inte som vi tänkt oss då hela familjen legat sjuk och vi fick ställa in resan till farmor och farfar.
Det började med mig under torsdag kväll och sen blev det bara värre och värre med feber och kräkningar. Först idag tisdag är jag någorlunda okey igen men det saknas en del föda och energi innan jag är tillbaka i toppform.
Mamma har klarat sig hyffsat trots illamående och magproblem men är inte helt frisk än. Pappa mådde bra tills lördag kväll men har sedan dess legat däckat i feber och magsjuka men det går åt rätt håll med familjen och hoppas verkligen att detta är sista versen nu. Nu får det vara nog med sjukdomar ett tag, jag vill ut och leka !!

Kryar på oss, Kram Mio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0