Mellanlandning

Måndagen spenderades på hemma i huset samt på ett köpcentra, jag fick lite fina kläder, mina första skor köptes och lite annat smått och gått. På kvällen var mamma och pappa på fotboll (Liverpool - Portsmount) på Anfield.
Pool vann 4-1 och det var en helt ok match. Jag var hemma och sov gott under tiden.
Tisdag åkte vi till Manchester och Old Trafford. Pappa köpte lite grejer och kollade arenan innan vi åkte till Trafford center för lunch och shopping. Eftermiddagen gick fort och det var dags att åka till flyget som skulle ta oss hem till Göteborg. Hemresan gick ok men jag ville inte sova så det blev en sen kväll.

Mamma fyllde 31 år i onsdags och vi hade lite folk här på födelsedags fika på kvällen.
Väl hemma igen är allt lungt för mig. Jag leker och busar runt, står överallt och hänger mamma och pappa i kläderna. Tvätta, handla, städa och göra i ordning efter resan samt packa för ny resa.
Mamma och jag gjorde ett break i detta och träffade Helena och Tuva på torsdag eftermiddag.
Fredag åker vi till farmor och farfar om allt går enligt planerna.....

Nedan lite bilder från resan, lägger upp fler framöver.



Pappa och jag myser


Middag. Lina, Noah och Aidy


Ser Manchester United - Fullham på Sky


Gullunge


En av alla promenader med vagnen


Pappa och jag shoppar kläder till mig


Älskar min nya United boll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0