Med i matchen igen

Efter andra rundan med sjukdom är vi äntligen friska och krya igen. Pappa som varit mest sliten i veckan är tillbaka i gammalt slag och nu hoppas jag verkligen vi slipper mer av detta.
Tyvärr blir det ingen resa hem till farmor och farfar då det är deras tur att vara sjuka så vi får åka och hälsa på senare i vår.
Idag fredag var Felicia och Malin förbi och sen har vi varit på stan och kikat lite.
Mamma är ute med jobbet ikväll så pappa har haft hand om mig. Lek och bus, ett bad och go vällingflaska stod på agendan.
Det lovas bra väder i helgen så hoppas vi kan ta oss ut lite i vårsolen.
Kommer säkert några goa bilder unden helgen.

Tills vidare får ni lite fler från sista tiden.


För långt ifrån bordet.... når inte min mat....


Lika som bär?  Jag och Noah håller ställningarna i köket




Old Trafford - Manchester



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0