Tandläkare

Lördag morgon och pappa låg i sängen brevid när jag vaknade,, veckan på Malta har varit bra...
Mamma och jag har haft det bra i veckan, vi har hälsat på Katarina och jag har lekt på hoppmattan och busat i gräset. Promenader ute i de sköna vädret och lite bus i parken.

Har varit hos tandläkaren för första gången och tro inte att jag öppnar munnen för vem som helst men det gick bra till slut. Mina tänder mår bra och tandläkaren sa att jag har bra rutiner med att borsta morgon/kväll.
Jag tar mina egna promenader i lägenheten och det går riktigt bra, stor kille nu som klarar sig på egen hand.

Idag ska vi ut med båten en sväng och i eftermiddag är grill hos Lilla V.

Bilder kommer inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0