Skön vecka

En vecka har gått sedan jag firade 1 år och vilken trevligt tid det varit.
Farfar och farmor kom ner från Filipstad, Gammelmormor, Arne, mormor och morfar, Anders och mina fladdrar Helena och Klas firade mig på kvällen med presenter, smörgåstårta och tårta.
Riktigt trevligt!

Farfar och farmor stannade över helgen och mamma var inne på jobbet hela fredag så de passade mig då pappa jobbade. På kvällen var mamma och pappa på bio "Sex and the City 2" och sen blev det en sen middag ute så jag hade en heldag med dem.

Vi har tagit goa promenader och vädret har blivit bättre i veckan men pappa har legat sjuk i veckan så jag har varit ute mkt med mamma och mormor har även passat mig två kvällar så mamma får lite egen tid.

Annars har vi hälsat på vännerna och busat i parken, shoppas på Allum och stan, fikat och myst tillsammans. En god tid tillsammans med mamma. Ska ladda upp lite bilder från veckan inom kort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0