Grattis Pappa

Grattis pappa på födelsedagen, du får en presenterna när du kommer hem från Malta.

Helgen har gått snabbt och det är redan tisdag kväll.

Lördag var vi till Felicia och firade hennes 1 års dag med tårta och bus.
På eftermiddagen var det dags för terminens sista babysim och det var lika kul som vanligt.
Söndag var vi mest hemma och hade mys jag och mamma. Vi körde pappa till flyget vid lunchtid, han ska med jobbet till Malta en vecka och sen blev shopping på Maxi och lit elek hemma.
Måndag och tisdag rullar på. Jag ska bara gå hela tiden nu, de är skithäftigt, jag har hittat rytmen och det går kanonbra. Jag äter frukost själv och igår morse slängde mamma mig i badet eftersom jag hade youhurt överallt!
Kanske ska fortsätta kladda så får jag bada varje morgon. Babblarna går varm hemma, nu mer hälsar vi oxå på hemma hos babblarna och jag älskar dem ,,,,
Under tisdag kvällen har jag fått lite feberslängar och har 38.4, bara hoppas det går över snabbt....

Kramar Mio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0