Grattis på Födelsedagen

Idag fyller jag 1 år och det ska firas med kalas. Mamma och pappa kom sjungande med ljus, paket och frukost i morse. Jag måste ha kännt på mig att det var något på gång för jag har inte sovit så bra inatt och vaknade redan vid 05,00 men det får man leva med en dag som denna.

Lite paketöppning på morgonen och nu ska vi äta stor frukost tillsammans.
Under dagen kommer bebisvännerna i föräldragruppen på lite fika och tårta och ikväll så är de familjen som ska fira.
Återstår att se vilka som kommer och firar med mig....

PARTYKILLE :)


Massa paket...


Paket och frukost på sängen


Paketöppning


Ny sommar outfit


Massa snygga kläder från mamma och pappa



Kommentarer
Postat av: Felicia

Grattis min söta lilla pojkvän!!! :) Hoppas du har det bra och inte saknar mig för mycket! Nu när du är 1 år kanske vi får tillåtelse att gå på dejt... :) Kram från Prinsessan och Malmösläkten!

2010-06-10 @ 08:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0