.........

Kom inte på någon bra rubrik så blev en massa punkter.....
Lördagen blev trevlig med en båttur och grill hos Lilla V på kvällen. Satte i mig två hot dogs, halomiost och lite andra gosaker. Ja, Jag är en delikatess kille :)  men har mina föräldrar att brås på :)

Söndag och måndag har blivit pappa dagar då mamma varit febersjuk. Vi har varit ute på stan och shoppat lite födelsedags presenter till mig och jag är jättenyfiken på vad jag får. Promenader, lite mellanmål och bus har vi oxå hunnit med. Mamma är på bättringsvägen så förhoppningsvis kan pappa jobba som vanligt imorn.

Tisdag imorgon,,, undra vad som händer då ??.........


Njuter av de goa vädret


Barfota barn......


Törstig.....


Kvällsbad hemma....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0