1 års kontroll och eget rum

1 års kontroll på BVC i veckan och jag vägde in på 12 125 gram och 78 cm.
Träffade doktorn och jag är i prima form, fick ett par sprutor och allt gick kanonbra.

Pappa har kryat på sig och är med i matchen igen och i helgen och har vi möblerat om hemma och jag har fått ett eget rum :)  och jag älskar mitt nya kryp in. Mamma och pappa får det trångt medan jag tar allt utrymme - Rättvisst!

Lördag var vi till IKEA en sväng och sen blev det mest mys hemma. Kikade lite på kungabröloppet oxå.
Söndag har vi varit på Lekstan och busat en stund och sen kollat VM bollen.
Veckan avslutades med ett skumbad .....



Dansar in nya stövlarna


Pappas hembakade tårta


Köpetårta


Kollar på Babblarna med mormor


"Nya rummet"


Skumbad....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0