Sommaren är här...

Midsommarhelgen blev riktigt lyckad och vi rullade tillbaka till Gbg så vi kunde träffa pappas syster med familj som var nere från Norrland. En promenad i slottskogen på dagen och sen mötte vi upp dem på Liseberg på eftermiddagen och hade supertrevligt. Jag fick åka farfarsbilarna och gissa om det var roligt :)

Måndag var pappa och jag med dem på stan en sväng innan vi mötte upp mamma på Hagabadet för lunch.
Mamma och pappa utnyttjade sina 30 års presenter och hade halva dagen var.

Tisdag mötte vi upp med föräldragruppen i de sköna vädret och de blev picknick, bus och lek i slottskogen.
Glass, kaka, melon, m, m. åkte ner i magen :D

Onsdag och Torsdag har jag varit ganska mkt med mamma då pappa har haft galet mkt på jobbet men torsdag kväll var vi till Mölnlycke och grillade med Klas och Helena, skönt att komma ut på "landet" lite och gissa om jag trivdes på deras gräsmatta med vattenbaljan i högsta hugg :)

Fredag skulle mamma på grillafton med jobbet så pappa och jag fick lite tid tillsammans. Lek och bus i parken och kvällbad, sen somnade jag som en stock och vaknade först åtta på lördag morgon.

Lördag var ytterligare en dag med kanonväder och vi åkte ut till gammelmormor som fyllde år.
Fika och tårta och jag han även med att doppa fötterna i havet men ussshhh va kallt det var.
Niklas kom ner från Filipstad under dagen och pappa rullade hemåt och mötte upp, ett par kalla på stan, VM kvartsfinal innan jag och mamma mötte upp på Texas Longhorn för en bit mat på kvällen. Pappa och Niklas drog ut i nattlivet medan jag och mamma tog de lungt hemma.

Söndag hade vi Dahniel, Pia och Filippa på middag och jag fick ett par fina presenter. Kanonkul att träffa er och hoppas vi ses snart igen.
Ännu en vecka är till ända och nedan är en rad sköna bilder från mina senaste bus.....



Riktig midsommarkille - Älskar jordgubbar


Hederlig gammal gungstol


Åker farfarsbilarna på Liseberg


Hälsar på Lisebergskaninerna


Vattenmelon är gott


Hälsar på hos toto - Barnens Zoo


Mys med föräldragruppen


Bajlbad hos gammelmormor


Kommentar överflödig :)


Mio och Filippa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0