SOMMAR :)

Sommaren är verkligen här och jag klarar värmen bra än så länge. Mycket vatten, frukt och mat gör att det är full rulle dagarna till ända.
Onsdag/torsdag har pappa jävlats med båten och jobbat så jag har spenderats mest tid med mamma och vännerna.

Fredag var mamma och pappa ute med båten en stund på dagen och mormor passade mig. Vi hade jättetrevligt.
På kvällen var det grill med Malin, Henrik och Felicia.

Lördag var ännu en dag med kanonväder så vi åkte ut på havet med Helena och Klas. Sol, bad och massa bus innan vi rullade hemåt på eftermiddagen.
Det var lite annorlunda att bada i saltvattnet men jag vande mig efter en stund.
På kvällen var vi och käkade på Texas Longhorn med Malin, Henrik och Felicia. Sen kollade vi bronsmatchen hemma hos oss.

Söndag var vi och plockade jordgubbar på en självplock i Säve. Jag knallade runt bland raderna och visst slank det ner en och annan gubbe.
Lunch hemma och sen full rulle i lekparken med mormor och Anders medan mamma och pappa var på gymet en sväng.
Pappa och jag badade på kvällen innan det var dags att sova. En underbar vecka är till ända.

Lovar att ladda upp lite bilder under kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0