Livet på landet 2

Söndag morgon och det hällregnar ute men vi åkte ändå ner till axevalla för att kolla på hästens första start.
Be Delicious slutade 4:a och var klart godkänd och med lite mer speedtränings och bygga muskler så blir hon en bättre framöver. Rom byggdes inte på en natt :)

Måndag och pappa jobbar igen så snurrade runt med mamma, farfar och farmor.
På kvällen grillade vi med Koitti och Dullum och Mio hade superkul ihop med Misse och Alfons.
Somnade en sväng i vagnen men vaknade och var uppe till 23.45 när vi åter var hemma.

Tisdag packade mamma ihop och rullade hem till Gbg för ett par dagars arbete och jag stannade på landet.
Vi har dock "flyttat hem" till Filipstad då vädret inte varit de bästa utan åker över dagen om de blir bättre.
Pappa jobbade under dagen och vi gjorde en snabbis till stugan på eftermiddagen.

Onsdag var det bra väder och vi åkte tidigt. Pappa jobbade från stugan och jag sov middag och njöt av naturen.
Var på promenad med farmor och plockade kantareller, hallon och passade även på att äta nägra ärtor trots att de inte är helt klara.
Pappa åkte wakeboard och fiskade en kortis innan vi rullade hem på kvällen. Jag tog ett skönt bad innan det var dags att sova.



Jag vill ha mer Hallon !!.......



och det fick jag :)


Fullt ös....


Alfons, Missne och Mio


Opppsss....


Myser....


Med farfar och farmor på landet. handen i hallonbunken....


Be Delicious slutade 4:a i första loppet på Axevalla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0