Vinka

Veckan bara försvann och nu är det plötsligt måndag igen.
Mamma jobbade fredag och söndag så pappa tog hand om mig de dagarna :)
Lördag hade pappa längsta bortaresan för säsongen med laget då det mötte Stjärnan (Oskarshamn) så efter 70 mil i buss var han rätt seg när han kom hem men Surte vann med 4-2 så trots allt var det en glad pappa som kom hem.
Sju omgångar återstår och just ligger Srute på kvalplats till Elitserien. Klicka på länken nedan så hittar ni tabellen.
http://www.elitrapport.se/stat.asp?gamesectionID=20&type=tabell

Jag har lärt mig vinka :)
Det började i onsdags och har fortsatt under veckan. Alla tycker jag är så söt :) hihi
Nu ska jag sova förmiddag innan det är dags för en fika på Glädjebubblan med några ur föräldragruppen.

Kram Mio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0