Gott Nytt År

Tisdag blev en bra lekdag med farfar och farmor när mamma och pappa jobbade. Pappa åkte på träning på kvällen och vi myste mest hemma och tog en liten promenad.

Onsdag åkte farfar och farmor hem till Filipstad. Pappa hade bortamatch i Tranås som de vände och vann på övertid med 4-3 och mamma hade bokslut så mormor tog hand om mig idag.

Torsdag var det nyår och vi var ute och handlade, tog en promenad på eftermiddagen och kollade GP fyrverkeriet vid hamnen, lagade mat och firade in det nya året i lugn och ro. Jag somnade vid 21 tiden och sov lungt och skönt trots alla smällare...

Idag lördag är det match igen hemma mot Boltic och tidig seriefinal. Mamma och jag ska upp och kolla.
Ikväll kommer farfar och farmor igen då det åker till Finland imorn så det stannar en natt hos oss på vägen.

Lite goa bilder nedan från jul och nyår.


Tar en snack med tomten


Massa paket


Ankor och klossar var några av julklapparna


Trendig bebis


Ännu en krashad travrond


Kommentarer
Postat av: Karin

Å så fin, Vera o jag tittar på fina bilder!!!



Puss o kram Mio

2010-01-02 @ 18:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0