Framåt går det...

Tisdag kom Janne och Cornelia på fika och kul att träffas, det var ett tag sen sist. Ser fram emot söndag då det är middag på schemat.

Först kom den andra tanden och nu har jag även kommit på hur man tar sig framåt. Kan inte kalla det för krypa än men jag ålar/hasar mig framåt och har gått på upptäcktsfärd i lägenheten :)
Det händer något nytt i livet varje dag.

Igår var mamma och jag på bandy igen. Surte mötte IFK Motala hemma och efter underlänge 1-3 i paus och 1-5 en kvart in i andra halvlek började jag tappa humöret men åter igen gör laget en galen vändning och vinner till slut matchen med 7-5. Heja Surte.

Ikväll ska vi på middag hos Malin, Henrik och Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0