Burrrrr...

Veckan till ända och det varit rätt kallt så vi har myst mycket inomhus och tagit det ganska lungt men dagarna går ändå.
Mamma och jag var inne på jobbet en sväng i veckan och hälsade på och Mamma stämde av några grejer.
Jag har även gjort första besöket hos polisen, eftersom vi åker till England i mars måste jag ha ett pass så vi var nere och tog bilder i fredags, allt gick bra och det blir klart inom en vecka.
Efter det hälsade vi på gammelmormor och Arne och tog en fika innan pappa rullade på träning.

Lördag var det hemmamatch för Surte men dom fick bara 6-6 mot Otterbäcken och jag sov bort andra halvlek.
Söndag flög pappa till Tallinn för möten och seminarie med svenska gänget och kommer först hem på fredag så mamma och jag är själva en hel vecka. Kommer sakna dig pappa :)

Nu ska jag och mamma ta ett bad innan det är dags att sova. Kram Mio


Galet kul bild, jag får plats i en korg :)


Trivs kanon i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0