7 Månader

Middagen hos Felicia var mysig. God mat och trevligt sällskap. Lekte i bollhavet och kikade runt lite.

Fredagen blev lugn och på kvällen va mamma och pappa och grattade Helena till läkar-examen.
Det bjöds på lite snittar och champagne och jag fick en julklapp. Tack så mkt!
Jag var hemma med farmor och farfar, det gick jättebra. De mellanlandade här efter resan från Finland och pappa släppte av dem på bussen på lördags morgonen innan han rullade vidare på match.
Denna gången hämtade Surte upp 1-4 underläge till 4-4 sista 20 minuterna mot LAIK men hade två mål till inne som ofattbart nog blev bortdömda. J***A domare!

Idag Söndag är jag 7 månader, oj vad tiden går.
Jag ska mysa med pappa under dagen då mamma är borta. Blir nog en promenad och en fika i stan.
I eftermiddag ska vi till Janne och Sara på middag. Ska bli trevligt.
Ska oxå stanna en snabbis hos Nicke och Helena och gratta till nyförvärvet och lämna en present.
De fick en tjej 6 Januari som ska heta Tuva :)  Supergrattis.


STOR KILLE NU :)
(Hjälper mamma och pappa bädda sängen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0