2:a tanden

Lördag och match hemma mot Boltic men det det blev brakförlust för Surte 0-6 och pappa var allt annat än glad efteråt. Farfar och Farmor hade landat i Gbg när vi kom hem och pappa lagade skaldjurssoppa på kvällen med baileypannacotta som dessert. Mums men jag blev som vanligt utan och fick nöja mig med min gröt och välling till kvällsmat.

Söndag körde vi farfar och farmor till flyget och sen bar det av hem för lunch och lite bandy på Tv.
Hammarby krossade SAIK 10-5 men jag sov bort andra halvlek.
På eftermiddagen hittade mamma min andra tand och jag fick svar på varför det kliat så för*****t sista tiden.
Lite kvällslek och mys innan det är dags att sova.

Nattikramar Mio

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för titten gammalmormor

2010-06-13 @ 13:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0