Sjukstuga och slutspelat

Veckan har inte varit någon höjdare.
Måndagen rullade på som vanligt, fika med föräldragruppen, en sväng på stan och mys hemma.

Tisdag började mamma och jag känna oss dåliga och det skulle bli värre med feber och kräkningar.
Onsdag passade pappa upp oss så gott det gick innan han rullade på match hemma mot Tranås som man vann stabilt med 6-3.
Torsdag var heller ingen höjdare och på kvällen tog det tag i pappa oxå som blev liggandes hela fredagen men som tur var hade det mesta släppt på mamma och mig så vi turades om att ta hand om varandra.
Ushh och fy för detta!

Mot alla odds rullade bilen mot Karlstad på lördag morgon då Surte spelade avgörade seriefinal mot Boltic om en plats i nästa års elitserie. Det började bra med 1-0 ledning 20 min in i matchen men sen kom raset tillsammans med en j***a massa snö och Boltic vann till slut med 10-3 när Surte packade ihop i mitten av andra halvlek.
Efter matchen lunchade vi med farmor och farfar på IKEA då de var nere och såg matchen. Sen bar det av tillbaka till Gbg. 55 mil i skitväder kan sammanfatta den här dagen.

Söndag idag och vi har mest laddat batterierna hemma och grejat lite.
Mormor var här och passade mig ett par timmar ikväll då mamma och pappa firade 2-åring förlovningsdag med middag och Tomas Ledin på koserthuset. Var en trevlig tillställning :)

Snart ny vecka med nya förutsättningar och en sak är säker. Kan inte bli värre än veckan som gått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0