Kan själv...

Sista veckan har det hänt mycket, som vanligt.
Jag börjar ta första krypningarna och vill gärna stå/hänga på det mesta jag kommer åt. Är riktigt stabil i benen och stark så klarar mig själv rätt länge...
Testat lite nya maträtter och det mesta går ner. Ett par bad hemma och fika med vännerna har vi oxå hunnit med.

Pappa har haft två matcher med Surte och de har vunnit båda. 5-2 mot GAIS på Heden i en fantastisk inramning och mamma och jag var självklart där och hejade på men i fredags såg vi bara en halvlek hemma mot Frillesås.
Jag var inte allt för road så vi åkte hem i halvtid, Surte vann med 5-2 där oxå.

Mamma har tränat ett par gånger och pappa har tagit hand om mig, kul att få lite tid med båda.
Vi har kollat på ett par hus till men inget som vi fastnat för till 100%.

I lördags var vi till Pia, Dahniel och Filippa på melodifestival middag, var supertrevligt och jag fick träffa pinchen.
Pappa och Nicke var på båtmässan på söndag och pappa hade köpt flytväst, soldräkt och lite annat välbehövligt.
På eftermiddagen var på Pasta Etc och åt en Alla Hjärtans Dag middag. Jag fick några kex och majskrokar :)

Veckan rullar på, igår var det babysim och jag tyckte det var supertrevligt. Tror jag börjar vänja mig vid vatten med klor oxå. 30 min gick superfort. På kvällen tränade mamma och pappa var med bandylaget så mormor hade hand om mig.

Idag onsdag ska vi på öppna förskolan, ska bli trevligt.

/ Kram Mio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0