8 Månader

Idag onsdag är jag 8 månader, det har hänt en massa saker sista månaden och mer nyheter är nog att vänta :)
Var ett tag sedan jag skrev så här kommer en större sammanfattning av sista 10 dagarna.

Mamma och jag har haft en bra vecka trots att pappa varit borta med jobbet.
Vi har hälsat på vänner och myst hemma då det har varit rejält vinterväder i veckan, fikat på stan, mamma har tränat så mormor har passat mig ett par kvällar.
Jennifer och jag har shoppat på stan och ätit lunch. Vi var förbi Malin och Felicia en dag oxå.

I fredags var vi på IKEA och shoppade lite samt lunchade med Helena och Tuva innan vi hämtade pappa på flyget.
Lördag packade vi väskan och åkte till Nässjö. Pappa hade match med Surte men det blev förlust med 4-3. Efter matchen hälsade vi på Lina och Noah som var hemma från England.
Yvonne hade som vanligt lagat god mat och vi umgicks med dem och kollade melodifestivalen, Elin och Ebba var oxå med efter matchen och det jättetrevligt att träffas. Hoppas vi ses snart igen.
Jag somnade gött i bilen hem på kvällen...

Söndag var vi på husvisning och mamma handlade lite på eftermiddagen men en rätt lugn dag hemma.
Pappa och jag tog ett långbad i badkaret innan jag skulle sova.
Måndag och ny vecka och som vanligt är de fullt på schemat. Idag har det mestadels varit hemmavid.
Tisdag var det dags för babysim och idag var det superhäftigt att bada, allt tidigare gnäll och gråt var borta och 30 minuter i bassängen gick hur snabbt som helst.
Nu läntar jag redan till nästa vecka :)



Hjälper till med städningen, måste utöka min veckopeng


Jag och Jennifer på promenad i stan


Elin, Ebba, Jag och Pappa


Bebisbyte


Triss i damer och Noah 18 månader


Kvällsbad hemma


Babysim = Jättekul :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0